گردهمایی مدیران مناطق ویژه اقتصادی کشور در تهران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28402
ساعت 17:44 دوشنبه 19 اسفند 1392
با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی سومین نشست مدیران مناطق ویژه اقتصادی در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این نشست که در واقع نشست پایان سال مدیران مناطق ویژه با مهندس ترکان بود مدیران مناطق ویژه اقتصادی فعال، مناطق ویژه بندری و مناطق ویژه جدید حضور داشتند.
بحث و تبادل نظر درباره مشکلات گمرکی، مالیاتی، ارزش افزوده، کسب و کار، اشتغال، کارآفرینی و توجه به مسائل و مشکلات تولید کنندگان و صنایع فعال در مناطق ویژه از محورهای در این نشست 3 ساعته بود.
مهندس ترکان در این نشست تاکید کرد: عده ای از مدیران مناطق ویژه کارگروهی تشکیل دهند تا مقررات قدیمی مناطق ویژه اقتصادی را ارزیابی و باز تعریف کنند تا در این مسیر مقررات زدایی اتفاق بیافتد.
هم چنین حجت الاسلام زم، معاون فرهنگی و اجتماعی، محمد سعیدی کیا، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور مناطق، علیرضا موحدی، معاون توسعه مدیریت، جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه، شهرام موسوی مدیر گمرک، امور مالیاتی و ارزش افزوده، محسن امامی مشاور امور کارآفرینی دبیر شورا و احمد حاتمی یزد مدیر امور بین الملل دبیرخانه شورا در این نشست حاضر بودند.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو