در منطقه ویژه پیام / پست بانک شعبه ارزی - ریالی می زند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28419
ساعت 14:04 سه شنبه 20 اسفند 1392
کلنگ ساخت شعبه ارزی - ریالی پست بانک ایران درمنطقه ویژه اقتصادی پیام البرز زده شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، طی مراسمی کلنگ ساخت شعبه ارزی - ریالی پست بانک‌ایران در منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز با حضور محمدجواد کولیوند و عزیز اکبریان نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره این بانک و مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره شرکت خدمات هوائی زده ‌شد.
ضیائی مدیر عاملپست بانک در این مراسم ابراز امیدواری نمود با توجه به ماهیت منطقه ویژه اقتصادی پیام و حضور سرمایه‌گذاران و تجار و لزوم ارائه خدمات بانکی به آنان، هرچه سریعتر فعالیت‌های عمرانی این شعبه به بهره‌برداری برسد.
حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از اهداف این بانک استفاده از زیرساخت‌ها و بسترهای مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله شرکت خدمات هوائی پیام و شرکت پست جهت خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان در سراسر کشور است.
همچنین محمدعلی مختاری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام در مراسم مذکور بر لزوم ارائه خدمات به مردم و سرمایه‌گذاران تأکید کرد و گفت: حضور بانک‌ها به ویژه پست بانک ایران در این منطقه و ارائه خدمات ارزی و ریالی موجب رونق تجاری و اقتصادی آن می شود.
گفتنی است: این شعبه در زمینی به مساحت 200 متر مربع در ضلع شرقی فرودگاه جنب درب ورودی جهت خدمت رسانی به سرمایه گذاران و مردم منطقه تأسیس می شود.

شناسه خبری: 28419

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو