پیشرفت 50 درصدی طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28426
ساعت 16:14 سه شنبه 20 اسفند 1392
ممحی الدین جعفری مدیر طرح های مهندسی سازمان منطقه ویژه پارس از پیشرفت 50درصدی طرح جامع منطقه ویژه پارس ویژه پارس در سالجاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیر طرح های مهندسی با بیان این خبر گفت:سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران تعهدات نفت در کمک به اجرایی شدن پروژه ها و طرح های عمرانی و اجرایی استان بوشهر تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته است.
وی با بیان اینکه در اردیبهشت سالجاری مطالعات طرح ‌جامع منطقه ویژه پارس آغاز شده است افزود: تشکیل 8 کارگروه تخصصی،پیگیری تهیه گزارش شناخت وضعیت موجود در سطح مناطق سه‌گانه پارس (پارس1، پارس 2 و پارس 3) و پیش‌بینی فضای توسعه‌ای شرکت‌ها به ویژه در پارس شمالی از مهمترین اقدامات مدیریت طرح های مهندسی در سالجاری بوده است .
جعفری همچنین با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به عسلویه گفت: تعداد 60 پروژه اجرایی در قالب 9 تفاهم‌نامه از مهم‌ترین پروژه‌های مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان کنگان است که تا پایان سال 1392 با بررسی فنی حدود 40 صورت‌وضعیت توسط این مدیریت، تاکنون مبلغ 231 میلیارد ریال توسط سازمان منطقه ویژه پارس پرداخت شده است.

شناسه خبری: 28426

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو