نیروی انسانی عامل پیشرفت در هر سازمان است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28479
ساعت 18:30 دوشنبه 26 اسفند 1392
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس در پنجمین گردهمایی مدیران منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: نیروی انسانی عامل پیشرفت در هر سازمان است و ضروری است با تدابیر لازم چالش های پیش روی کارکنان شرکت ملی نفت ایران به خصوص در مناطق عملیاتی برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد نوروزی فرد به عنوان یکی از سه سخنران کنگره به نمایندگی از مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه به تشریح اقدامات، دستاوردها و چالش های پیش روی منابع انسانی این سازمان پرداخت و گفت: نیروی انسانی از سرمایه های هر سازمان محسوب می شود و باید با یک برنامه ریزی صحیح مبتنی بر دانش و تجربه، انگیزش قوی در بین آنان به وجود آورد تا در خدمت اهداف سازمان خود باشند.
نوروزی فرد با اشاره بر اینکه برنامه ریزی صحیح برای مسیر شغلی نیروی انسانی کارکنان مناطق عملیاتی و ایجاد انگیزه قوی برای خدمت در این مناطق بسیار حایز اهمیت است افزود: کارکنان باید نسبت به اهداف سازمان و آینده شغلی خود آگاه باشند و در این صورت است که نیروی انسانی  نیز  با یک انگیزه قوی و آگاهی کامل در خدمت اهداف سازمان خود خواهند بود.
مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس همچنین خواستار  توجه ویژه در خصوص تامین نیازهای رفاهی و تفریحی کارکنان و خانواده های مستقر در منطقه ویژه پارس شد و گفت: تامین نیاز مسکن کارکنان، ضرورت اهتمام و حمایت مدیریت ارشد صنعت و شرکت ملی نفت ایران به رفع کمبودهای زیر ساختی مرتبط با بهداشت جسم و سلامت روان کارکنان و خانواده آنان از جمله اقداماتی است که می تواند در تعهد و وفاداری سازمانی نیروی انسانی بسیار تاثیر گذار باشد.
او بازنگری فوق العاده های منطقه ویژه پارس را با توجه به سختی کار را از ضروری دانست و گفت: در صورت انجام این گونه اقدامات گام مهمی در  در حفظ نیروی انسانی بر خواهیم داشت که در آینده شاهد  تاثیرات آن در بهبود عملکرد کارکنان خواهیم بود.
نوروزی فرد بخش دیگری از سخنان خود در زمینه ضرورت اصلاح و بازآرایی ساختار سازمانی منطقه ویژه، راه اندازی مرکز آموزش HSE  و مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، استقرار نظام تحول و بهبود بهره‌وری در سازمان و رفع چالش های پیش روی نیروهای قراردادی پرداخت و راهکار های لازم در این زمینه پیشنهاداتی ارائه داد.
گفتنی است؛ این گردهمایی با حضور قائم مقام وزیر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزارت نفت و مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران و کلیه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه برگزار شد.

شناسه خبری: 28479

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو