بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از بندر امیرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28637
ساعت 10:22 يکشنبه 10 فروردين 1393
معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، از پروژه های مهم راهسازی شرق مازندران بازدیدکرد.

 به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، تعریض محور بهشهر _ زاغمرز، رستم کلا _ بندر امیر آباد و نکا _ نیروگاه از جمله این بازدیدها بود و دستوراتی نیز در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ شد.
سید علی نعیمی مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در این دیدار علاوه بر ارائه آمار عملکرد بندر امیرآباد در سال گذشته، از رشد روز افزون تخلیه و بارگیری و سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد و تکمیل جاده ارتباطی  کریدور شمال جنوب را یکی از هدف های بسیار مهم در سالجاری برشمرد.
در ادامه کشاورزیان نیز ضمن ابراز رضایت نسبی از پروژه های راهسازی مازندران گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار ، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی است.
معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور همچنین افزود: با توجه به کثرت پروژه های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شود، چرا که با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می توان میلیون ها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد.
او ادامه داد: با توجه به اینکه محورهای ارتباطی شرق استان در مسیر تردد زائرین امام رضا (ع) قرار دارد و همچنین وجود مراکز صنعتی و بندر امیر آباد، ضروری است که توسعه و تعریض آن در اولویت کاری قرار گیرد.
گفتنی است؛ در این دیدارعلاوه بر کشاورزیان معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، اسد مدیرکل راه و ترابری استان مازندران و نصراله نژاد مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان و همچنین مدیر و معاونان بندر امیرآباد بهشهر حضور داشتند.


آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو