اخذ سند یک شهرک صنعتی در لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28706
ساعت 11:30 شنبه 23 فروردين 1393
مدیر عامل منطقه ویژه و شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از اخذ سند ثبتی شهرک صنعتی الشتر به میزان 5/25 هکتار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزاد محمدی ضمن تایید این مطلب از انعقاد اولین قرارداد به میزان 10000 متر مربع برای تولید عایق های رطوبتی به سرمایه گذار در این شهرک خبر داد و گفت : با توجه به اینکه شهرک دارای سند ثبتی گردیده در سال جاری امکان واگذاری و استقرار واحدهای صنعتی بیشتری درشهرک مذکور فراهم شده است .
وی با بیان اینکه این شهرک در کیلومتر 7 محور الشتر – خرم آباد قرار دارد افزود : این شرکت باتشکیل کارگروهی متشکل از امور حقوقی و معاونت عمران و محیط زیست شرکت  اقدام به اخذ اسناد ثبتی شهرکها و نواحی صنعتی کرده است.
محمدی اقدامات این کارگروه را مطلوب دانست و گفت : این کارگروه با تشکیل جلسات مشترک با اداره ثبت و معارضیین و مالکین قبلی زمین شهرک در مدت هفت ماه و تهیه نقشه utm   معاینه محل و سایر مراحل ثبتی و قانونی اداره ثبت اسناد و املاک اقدام به اخذ سند ثبتی شهرک صنعتی الشتر شدند.
وی اظهار داشت : این شرکت در راستای کاهش اراضی فاقد سند رسمی پیگیر اخذ اسناد ثبتی سایر زمین های تملکی شهرکها و نواحی صنعتی دیگر است. 
محمدی گفت : این شرکت علاوه بر تامین امکانات زیربنایی در شهرکها و نواحی صنعتی ، حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان را وجهه عمل خود قرارداده است .
وی ادامه داد : قراردادهای حقوق انتفاع زمین در شهرکها و نواحی صنعتی همردیف اسناد رسمی است وبانکها موظفند این اسناد را پذیرفته و تسهیلات اعتباری و حقوقی مربوط به اسناد رسمی را در خصوص این قراردادها اعمال کنند.


شناسه خبری: 28706

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو