صدور مجوز خط پرواز مسافربری از فرودگاه پیام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28798
ساعت 10:25 چهارشنبه 27 فروردين 1393
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام از صدور مجوز خط پرواز مسافربری از فرودگاه پیام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به نقل از فارس؛ محمدعلی مختاری گفت: این فرودگاه با هدف انجام پروازهای پستی و باربری با تلاش وزارت ارتباطات و فناوری احداث شده است و فعالیت خود را انجام می‌دهد.
مختاری افزود: با توجه به نیازهای کشور به افزایش خطوط پرواز مسافربری،‌ طرح‌هایی برای بهره‌مندی مسافران از امکانات فرودگاه پیام مطرح و در نهایت نیز موافقت‌های لازم اخذ و مجوزهای مربوطه صادر شده است.
او ادامه داد: بنابراین نخستین پرواز مسافری به صورت آزمایشی در هفته اول اردیبهشت‌ماه سال جاری از فرودگاه پیام به مقصد مشهد مقدس انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام افزود: امکانات خوبی برای این خط پروازی در فرودگاه پیام وجود داشته است؛ همچنین در ماه‌های اخیر نسبت به تکمیل امکانات فوق اقدام شده است.
مختاری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه پروازهای رسمی مسافربری این فرودگاه از چه تاریخی آغاز می‌شود، اضافه کرد: در گام نخست باید زیرساخت‌های لازم برای انجام مسافرت‌های هوایی از فرودگاه پیام فراهم شود که این موضوع در دستور کار قرار داشته و بخش مهمی از آن نیز انجام شده است.
او افزود: البته از آنجایی که از همان ابتدای طراحی و احداث فرودگاه، هدف ساخت یک فرودگاه بین‌المللی و دارای استانداردهای روز بود از امکانات خوبی برخوردار هستیم.
مختاری ادامه داد: با این وجود باز هم باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا مسافرانی که از این فرودگاه استفاده می‌کنند با مشکلی روبه‌رو نباشند.
محمدعلی مختاری در پایان گفت: در تلاش هستیم تا تیرماه سال جاری پروازهای مسافری از فرودگاه پیام به صورت جدی‌تر آغاز شده و از این ماه حداقل 2 پرواز از طریق این فرودگاه انجام شود.

شناسه خبری: 28798

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو