حمايت سيستم بانكي از سرمايه گذاران فعال در بنادر مازندران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28824
ساعت 08:37 شنبه 30 فروردين 1393
مدير كل بنادر و دريانوردي استان مازندران در ديدار با رئيس اداره امور شعب بانك ملي استان، خواستار حمايت سيستم بانكي از سرمايه گذاران فعال در زمينه احداث و توسعه زيرساخت ها و تأمين تجهيزات مورد نياز بنادر نوشهر و فريدونكنار شد .

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، منوچهر تاتينا در اين ديدار كه روز گذشته در بندر نوشهر برگزار شد با اعلام اين مطلب افزود : با توجه به هزينه بالاي سرمايه گذاري در بخش تاسيسات بندري ، در صورت همكاري سيستم بانكي براي تامين منابع مالي ، ساخت و ساز در بنادر استان رونق مي گيرد .
وي ارائه تسهيلات بدون بهره از محل وجوه اداره شده و تضمين بخشي از سود سرمايه گذاري در بنادر را از راهكارهاي اصولي سازمان بنادر و دريانوردي جهت تقويت بخش خصوصي و ايجاد بستر لازم براي حضور پررنگ تر اين بخش در پروژه هاي مرتبط با امور بندري عنوان كرد .
مدير كل بنادر و دريانوردي استان مازندران با اشاره به افزايش ترانزيت مواد نفتي از كشورهاي عربي به آسياي شرقي و سوآپ مواد نفتي از تركمنستان در ماههاي اخير ، ساخت انبار نفت را از نيازهاي بنادر نوشهر و فريدونكنار برشمرد و خواستار سرمايه گذاري بخش خصوصي در اين عرصه شد .
وي همچنين احداث صنايع تبديلي و كارخانه آرد را از مهمترين درخواست هاي بخش خصوصي براي بهره گيري از مزاياي منطقه ويژه اقتصادي بندر نوشهر عنوان كرد .
در ادامه هبت ا.. ويسي رئيس اداره امور شعبه بانك ملي استان مازندران ضمن آرزوي توفيق براي مدير كل جديد بنادر و دريانوردي استان مازندران ، از آمادگي سيستم بانكي براي همكاري با بنادر استان براي تقويت سرمايه گذاري خبر داد و ابراز اميدواري كرد با گسترش مبادلات اقتصادي ميان سيستم بانكي و بنادر شاهد توسعه و رشد روز افزون بنادر و استفاده هرچه بيشتر از ظرفيت هاي بالقوه اين مراكز مهم اقتصادي باشيم .




شناسه خبری: 28824

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو