برگزاری نشست شورای تحول اداری و بهره وری در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28851
ساعت 13:35 سه شنبه 2 ارديبهشت 1393
دومین نشست شورای تحول اداری و بهره وری سازمان منطقه ویژه پارس با حضور قائم مقام منطقه ویژه پارس، اعضاء شورا، رئیس اداره تحول اداری و بهره وری شرکت ملی نفت ایران و نماینده اداره تحول اداری وکارآفرینی وزارت نفت، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مدیر منابع انسانی سازمان منطقه ویژه پارس در این نشست استقرار نظام تحول اداری و بهره وری را از اصلی ترین حوزه فعالیت های مدیریت منابع انسانی برشمرد و افزود: سازمان منطقه ویژه با بهره گیری از تدبیر و بکارگیری الگوهای علمی، ضمن شناسایی و تحلیل چالش های پیش روی سازمان، در تمامی ابعاد راهکارهای بهبود را با استفاده از تجارب ارزشمند مدیران و مسئولین و نیروهای کارشناسی مستعد و متخصص ایجاد می نماید.

 محمد نوروزی فرد با تشریح ابعاد نظام اداری و بهره وری و لزوم استقرار این حرکت در سازمان منطقه ویژه گفت: بر اساس الزامات قانونی و حاکمیتی از سوی دستگاههای نظارتی و ذیربط و بر مبنای نظام نامه تحول اداری وزارت نفت، مدیریت منابع انسانی شرکت های فرعی، عهده دار مسئولیت برنامه ریزی، سیاست گذاری و راهبری جهت اجرائی نمودن این مهم است.

او به ضرورت داشتن الگویی جامع، هدفمند وفراگیر جهت پیاده سازی وراهبردی نظام حرکت تحول اداری و بهره وری افزودند: براساس ضوابط ومقررات ابلاغی، اجرائی نمودن محورهای کلیدی توسعه کارآفرینی، تکریم ارباب رجوع، ، نظام پیشنهادات، تعالی سازمانی، سلامت اداری، مدیریت عملکرد، مدیریت دانش و ... از اهم برنامه های آتی سازمان منطقه ویژه است که با جدیت تمام پیگیری خواهد شد.

 رئیس اداره تحول اداری و بهره وری شرکت ملی نفت ایران نیز در این نشست به تفصیل، ضوابط و قوانین و مقررات، الزامات و نقش و جایگاه ساختاری، مراحل اجرایی شدن و پیاده سازی فعالیت های مربوط به حوزه تحول اداری و بهر وری را مبتنی بر نظام نامه تحول اداری وزارت نفت را برشمرد.

باغبان بر تبعیت از الزامات و ضوابط حاکمیتی برا ی دستگاههای اجرایی، اهتمام و حمایت حداکثری مدیریت ارشد سازمان منطقه ویژه پارس تاکید کرد و گفت: تلاش و باور مدیریتها را از ضرورتهای اولیه در هر چه بهتر اجرایی شدن این حرکت برشمرد و خواستار برقراری تعاملات مستمر و موثر با ستاد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران با شورا و کمیته های بهبود سازمان منطقه ویژه شدند .

شناسه خبری: 28851

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو