روند احداث شهر سلامت در شیراز سرعت می گیرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28876
ساعت 10:02 پنج‌شنبه 4 ارديبهشت 1393
استاندار فارس، ضمن تاکید بر ضرورت ایجاد زیر ساخت های لازم برای حضور سرمایه گذاران در شهر سلامت از سوی مدیران منطقه ویژه اقتصادی شیراز گفت: روند احداث شهر سلامت در منطقه ویژه اقتصادی شیراز سرعت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، سید محمد احمدی در دیدار با هیات مدیره و سرمایه گذاران شهر سلامت افزود: مدیران منطقه ویژه اقتصادی شیراز باید ضمن سرعت بخشیدن به روند ایجاد زیرساخت های مختلف برای سرمایه گذاری در شهر سلامت، نسبت به واگذاری زمین مورد نیاز سرمایه گذاران در بخش های مختلف این پروژه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی، خواستار اجرایی شدن هرچه سریع تر طرح شهر سلامت و حضور سرمایه گذاران شد و ادامه داد: با راه اندازی این طرح علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی متعدد، از ظرفیت و توانایی بسیار بالای پزشکی فارس برای ارائه خدمات به بیماران داخلی و خارجی بهره گیری می شود.
استاندار فارس اظهار کرد: با توجه به استقرار شهر سلامت در منطقه ویژه اقتصادی و وجود معافیت های مختلف برای سرمایه گذاری در این منطقه، در صورت فراهم آمدن زیرساخت ها، شاهد رونق شهر سلامت خواهیم بود.
احمدی افزود: شیراز برترین مرکز ارایه خدمات پزشکی کشور است و می تواند در حوزه توریسم درمانی علاوه بر جذب سرمایه گذاران به ارز آوری فراوان برای کشور کمک کند.
سایت شهر سلامت شیراز که در برنامه ریزی اولیه در فضایی به مساحت 922 هکتار و در جنوب جاده شیراز به سپیدان و یاسوج و در محدوده اراضی منظقه ویژه اقتصادی شیراز ایجاد خواهد شد.
شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی کشور روزانه پذیرای بیماران مختلفی از گوشه و کنار کشورمان و همچنین کشورهای مختلف حاشیه خلیج فارس است.
در حوزه پزشکی شیراز اساتید و پزشکان بنامی در تخصص های مختلف مشغول به خدمت رسانی هستند که اغلب شان شهرت جهانی و منطقه ای دارند.



شناسه خبری: 28876

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو