سفر هیات تجاری 60 نفره سرمایه گذاران ترکیه به پایتخت انرژی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28904
ساعت 11:42 يکشنبه 7 ارديبهشت 1393
هیات 60 نفره تجاری سرمایه گذاران ترکیه در نخستین روزسفر کاری خود به استان بوشهر‏،به منظور بازدید از تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی و زیرساخت های سرمایه گذاری وارد پایتخت انرژی کشور شدند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی،‏ بازدید از برخی فازهای پارس جنوبی، حضور در مجتمع بندری پارس و آشنایی با زیرساخت های تجاری و دریایی، بازدید از یکی از پتروشیمی های مستقر در منطقه ویژه پارس و همچنین برگزاری نشست هم اندیشی معرفی و راهکارهای حضور و سرمایه گذاری تجار ترکیه در منطقه ویژه پارس از مهم ترین برنامه های کاری سفر این هیئت تجاری به پایتخت انرژی کشور است.
برگزاری نشست مشترک هیات تجاری ترکیه و بازرگان استان بوشهر با مدیران شرکت های نفتی مستقر در منطقه ویژه نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این سفر خواهد بود.
گفتنی است؛ این هیات ترکیه علاوه بر بازدید از منطقه ویژه پارس‏،‏ بازدید از حوزه نخیلات، پرورش ماهی و میگو‏ منطقه ویژه اقتصادی بوشهر‏، اداره بنادر و دریانوردی و برگزاری نشست مشترک با مقامات استان بوشهر از دیگر برنامه های سفر کاری این هیئت تجاری به استان بوشهر است.
گروه تجاری سرمایه گذاران ترکیه پس از ورود به فرودگاه بین المللی خلیج فارس عسلویه مورد استقبال مقامات و مسئولین محلی و استانی قرار گرفتند.



شناسه خبری: 28904

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو