پایتخت انرژی کشور میزبان معاون اول رییس جمهور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28909
ساعت 08:13 دوشنبه 8 ارديبهشت 1393
معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها، دقایقی پیش وارد استان بوشهر شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اسحاق جهانگیری در بدو ورود به فرودگاه خلیج فارس عسلویه، از سوی استاندار بوشهر و جمعی از مقامات ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.
جهانگیری قرار است ضمن بازدید از فازهای در دست اجرای پارس جنوبی، در نشستی با حضور مجریان، پیمانکاران و مدیران صنایع نفت و گاز و پتروشیمی عسلویه به تشریح ضرورت‌های توسعه پارس جنوبی و برنامه‌های دولت در این زمینه بپردازد.

معاون اول رئیس جمهور صبح امروژ پس از ورود به فرودگاه بین المللی خلیج فارس ، سفر کاری خود را با بازدید هوایی و زمینی از فاز 12 پارس جنوبی(بزرگترین فاز پارس جنوبی) آغاز کرد و در ادامه به بازدید هوایی و زمینی از فازهای 15و16 خواهد پرداخت و در ادامه با حضور در فازهای 17و18 پارس جنوبی ضمن بازدید از این فازها در نشست تخصصی مدیران عالی صنعت نفت و مجریان فازها شرکت خواهد کرد.
برگزاری نشست به منظور بررسی وضعیت طرح ها و همچنین هم اندیشی جهت رفع مشکلات پروژه های پارس جنوبی و بازدید از پتروشیمی جم از برنامه های بعدازظهر این سفر کاری معاون اول رئیس جمهور خواهد بود.
مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، وزرای نفت، راه و شهرسازی، ، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، دبیر هیأت دولت و نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی، معاون اول رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.



شناسه خبری: 28909

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو