رونمایی از مدل های جدید سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28910
ساعت 09:12 دوشنبه 8 ارديبهشت 1393
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رونمایی از مدل های جدید سرمایه گذاری در منطقه ویژه پارس همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران؛ مسعود نصوری گفت: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس به منظور تشویق سرمایه گذاران و تسهیل حضور آنان در این منطقه، بسته های جدید سرمایه گذاری تعریف کرده است.
نصوری افزود: برای افزایش توان سرمایه گذاران، پروژه های بزرگ به چند قسمت تقسیم شده اند و سرمایه گذاران می توانند با حجم سرمایه گذاری کمتر در پروژه های کوچک تر مشارکت کنند.
او با تاکید بر اینکه بسته های جدید سرمایه گذاری تنها شامل پروژه های صنعتی نیست، گفت: فرصت های سرمایه گذاری جدید در حوزه های گردشگری، احداث هتل، کشاورزی، گلخانه، حوزه انرژی، انرژی های نو و بهینه سازی مصرف هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس همچنین از دعوت سرمایه گذاران کشورهای خارجی از جمله آلمان، هلند و چین خبر داد و افزود: به زودی این سرمایه گذاران برای بازدید از منطقه ویژه پارس و ظرفیت های موجود و معرفی فرصت های سرمایه گذاری به این منطقه سفر خواهند کرد.
مسعود نصوری در پایان به حضور هیات 60 نفره سرمایه گذاران ترکیه ای در منطقه ویژه پارس اشاره کرد و گفت: بازدید این هیئت نیز از سلسله  سیاست های اتخاذ شده برای تسهیل سرمایه گذاری در منطقه ویژه انرژی پارس است.



شناسه خبری: 28910

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو