پارس جنوبی امن ترین و پرسود ترین منطقه برای سرمایه گذاران بین المللی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28913
ساعت 10:30 دوشنبه 8 ارديبهشت 1393
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از منطقه ویژه پارس جنوبی به عنوان امن ترین و پرسودترین مناطق صنعتی خاورمیانه برای سرمایه گذاران بین المللی خبر داد!

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به نقل از جوان آنلاین؛ مسعود نصوری در جمع اعضای هیات تجاری و سرمایه گذاران ترکیه افزود: با توجه به مراودات دیرینه ایران و ترکیه، نگاه جدی دولت های دو کشور به گسترش روابط تجاری و نگاه ویژه وزیر نفت ایران به ایجاد زمینه حضور سرمایه گذاران وحمایت ازآنان امیدواریم درسال جاری پارس جنوبی میزبان سرمایه گذاران ترکیه ای باشد.
نصوری گفت: موقعیت استراتژیک پارس جنوبی یکی از مهم ترین امتیازات برای حضور سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در این منطقه است.
او ادامه داد: مجتمع بندری پارس با داشتن به روزترین ناوگان و تجهیزات دریایی و تجاری، فرودگاه بین المللی خلیج فارس با تجهیزات فرودگاهی روز دنیا و جابه جایی بار و مسافر و موارد متعدد دیگری برای تسهیل شرایط حضور سرمایه گذاران است؛ این امکانات و تجهیزات از مهم ترین امتیازات حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه عظیم صنعتی و اقتصادی به شمار می رود.
گفتنی است؛ هیات اقتصادی 62 نفری ترکیه به ریاست رییس اتاق بازرگانی و تجارت استان ازمیر از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شده و پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و نشست با مسوولان این منطقه عازم بوشهر شدند.
این هیات در نشستی به میزبانی اتاق بازرگانی و صنعت ومعدن استان بوشهر به تبادل اطلاعات پرداخته و به بحث و گفت وگو در زمینه های مشترک کاری می پردازند.
از دیگر برنامه های هیات اقتصادی ترکیه در استان بوشهر بازدید از حوزه نخیلات، پرورش ماهی و میگو، منطقه ویژه اقتصادی، اداره بنادر و دریانوردی و جلسه با استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی بندر بوشهر است.



شناسه خبری: 28913

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو