سفر هیئت اقتصادی ترکیه به عسلویه

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28918
ساعت 11:31 دوشنبه 8 ارديبهشت 1393
هیات 60 نفره تجاری و اقتصادی سرمایه گذاران ترکیه از فازهای در دست اجرای میدان مشترک پارس جنوبی و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از مهر، هیات 60 نفره تجاری و اقتصادی سرمایه گذاران ترکیه از فازهای در دست اجرای میدان مشترک پارس جنوبی و مجتمع‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بازدید کردند.
اکرم دمیرتاش رئیس اتاق بازرگانی و تجاری ازمیر ترکیه با اشاره به توسعه غیر قابل توصیف صنایع گاز و پتروشیمی در عسلویه، گفت: منطقه ویژه پارس نه تنها پایتخت انرژی ایران بلکه می تواند به پایتخت انرژی جهان تبدیل شود.
این مقام بازرگانی ترکیه با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در این منطقه ی عظیم صنعتی و اقتصادی، تصریح کرد: ایران همسایه ای قوی و ثروتمند برای ترکیه بوده و ترکیه همواره به ایران به عنوان شریک و کشوری قابل اعتماد نگاه ویژه دارد.
وی با یادآوری اینکه اتاق بازرگانی و تجاری ازمیر ترکیه آمادگی ارائه فرصت های سرمایه گذاری در حوزه صنایع نفت و انرژی ایران به سرمایه گذاران ترکیه را دارد، بیان کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری قابل توجه‌ای در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ایران وجود دارد.
به گزارش مهر، هیئت 60 نفره تجاری سرمایه گذاران ترکیه از تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی و زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان پایتخت انرژی بازدید کرده اند.




شناسه خبری: 28918

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو