چهارمین نشست مدیران بازرگانی مجتمع های پتروشیمی ماهشهر برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29095
ساعت 08:44 چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
چهارمین نشست مدیران بازرگانی مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و پالایشگاه و پتروشیمی آبادان به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به نقل از شانا؛ مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در این نشست گفت: پتروشیمی بندرامام دارای ظرفیت های بالقوه ای است که نیاز است با تمرکز از این ظرفیت ها بهتر استفاده کنیم .

 رضا امیری با اشاره به جایگاه و نقش مدیریت بازرگانی در شرکت های تولیدی، افزود: با توجه به شرایط موجود، نقش و جایگاه مدیریت بازرگانی در پتروشیمی بندرامام بسیار مهم است لذا در همین راستا انتظارات و مسئولیت های بیشتری را در بحث خرید، تدارکات، انبارداری، بازاریابی و فروش از این مدیریت داریم .
امیری ارتباط میان مدیریت دارایی های فیزیکی و مدیریت بازرگانی را در این شرکت تنگاتنگ دانست و گفت: برنامه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام برای استفاده بهینه از دارایی ها و ظرفیت های  موجود این شرکت بیش از یک سال است که آغاز شده و چرخه این برنامه از خرید و بازرگانی شروع و با انبار داری و حفظ و نگهداری ادامه می یابد .
او ادامه داد: یکی از بخش های اساسی که ارتباط نزدیکی با این مبحث دارد مدیریت بازرگانی است و همه زنجیره تولید در این شرکت در جهت بازاریابی و فروش محصولات به این مدیریت بازمی گردد .
مدیرعامل پتروشیمی بندرامام نقش مدیریت بازرگانی را آسان سازی فعالیت های تولیدی دانست و گفت: این نشست ها و جلسات فنی بتواند کمک شایانی به بهبود شرایط موجود در صنعت کند .
گفتنی است؛ چهارمین نشست مدیران بازرگانی مجتمع های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر با حضور مدیران بازرگانی شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر و پالایشگاه و پتروشیمی و به میزبانی پتروشیمی بندرامام در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.



شناسه خبری: 29095

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو