بندر امام خمینی (ره) از نسل سوم به نسل چهارم ارتقاء می یابد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29098
ساعت 11:09 چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: ارتقاء بندر امام خمینی (ره) از بندر نسل سوم به نسل چهارم با مشارکت همه جانبه بخش خصوصی از اهم اولویت هایم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعداله عبدالهی در آیین معارفه خود، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی همراه با شرکای خارجی را مهم عنوان کرده و بر ارتقاء جایگاه بندرامام خمینی (ره) به بندر نسل چهارم تأکید کرد.
عبدالهی همچنین استمرار  توسعه گرایی در بنادر و ارتقاء جایگاه بنادر در موضوعاتی نظیر لجستیک  به منظور نیل به بنادر نسل سوم نو را مرهون حضور پررنگ سرمایه گذاران بخش خصوصی برشمرد و افزود: با اذعان به اهمیت کار سرمایه گذاران بخش خصوصی  از آنان تقاضا دارم برای تقویت این موضوع همراه با شرکای خارجی خود در بنادر حضور یابند تا این مهم هر چه سریع تر تحقق یابد .
او در ادامه افزود: بندر امام خمینی(ره) جزو بنادر نسل سوم کشور است که تلاش می شود با یک گام به جلو این بندر به بندری با مشارکت صفر تا صد بخش خصوصی به بندر نسل چهارم تبدیل شود.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان نیروها انسانی بنادر خوزستان را نیروهایی ارزشمند و توانمند دانست و گفت: این استان همواره به عنوان دانشگاه تربیت نیروی انسانی توانمند در سازمان بنادر و دریانوردی مطرح بوده است.
عبداالهی در پایان افزود: نیروهای انسانی سرمایه سازمانی و عوامل تولید ثروت هستند و با توجه به پویایی و حرکتی که در این بندر وجود دارد امیدوارم ضمن بهره گیری از توان این نیروها و جلب رضایت بیشتر  آنان با هماهنگی کارکنان گام های بیشتری برای توسعه بنادر استان خوزستان برداریم.



شناسه خبری: 29098

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو