راه اندازی سامانه اعلام و پیگیری گردش مالی در بندر امام خمینی (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29102
ساعت 13:41 چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
در راستای گسترش خدمات دولت الکترونیک و به منظور رفاه حال ارباب رجوع، برای نخستین بار در بنادر کشور سامانه الکترونیکی پیگیری گردش مالی به صورت آنلاین در بندر امام خمینی (ره) راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون اداری و مالی با اعلام این خبر گفت: این سامانه الکترونیکی به همت کارشناسان داخلی و با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به شرکت های طرف قرارداد این اداره طراحی و راه اندازی شده است.
جهانگیر نجاتی افزود: مشتریان ضمن دریافت نام کاربری و گذر واژه، می توانند در هر لحظه و در هر نقطه با اتصال به شبکه اینتر نت از تازه ترین گردش و وضعیت مالی خود آگاه شوند.
نجاتی کاهش مراجعات مشتریان و افزایش رضایتمندی ارباب رجوع را از مهم ترین مزیت های بهره گیری از سیستم عنوان کرد و افزود: اعلام الکترونیکی و اینترنتی مانده و گردش بدهکاران تجاری به صورت لحظه ای و همچنین مدیریت صورت وضعیت پیمانکاران بخش خصوصی به صورت آنلاین و تسریع در خدمات رسانی به مشتریان از طریق سیستم های الکترونیکی و اینترنتی از جمله دیگر مزایای این سامانه الکترونیکی به شمار می آید.
او ادامه داد: این اداره کل با گسترش خدمات الکترونیکی و غیر حضوری تا کنون موفق شده کیفیت و میزان خدمات خود را به مشتریان ارتقاء بخشیده و طرح تکریم ارباب رجوع را به نحو شایسته ای به مرحله اجرا بگذارد.


شناسه خبری: 29102

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو