افزایش سهم بندر امام از سرمایه گذاری بخش خصوصی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29160
ساعت 17:00 سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
مديركل بنادر و دريانوردي استان خوزستان توسعه اراضي 600 هكتاري لجستيك بندري در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خمینی(ره) را زمینه ساز افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه دانست .

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعداله عبداللهي در پاسخ به پرسش هاي خبرنگار شبكه خبر درخصوص برنامه هاي جاري و آتي براي توسعه بندر امام خميني (ره) اظهار داشت: افزايش حجم سرمايه گذاري هاي بخش خصوصي در فازهاي جديد توسعه ، از جمله اراضي 600 هكتاري يكي از مهم ترين این برنامه هاست و با تحقق اهداف پیش بینی شده در آن ، بندرامام خمینی (ره) را به بندری لجستیک محور تبدیل خواهد نمود .
وي همچنين با گراميداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر قهرمان به مناسبت سوم خرداد گفت : دوران دفاع مقدس دوران جهاد نظامي بود كه همه ي اقشار ملت در اين راه جان و مال خود را اهدا كردند و امروزه دوران جهاد اقتصادي است و باتوجه به تاكيدات مقام معظم رهبري ، بر محور اقتصاد مقاومتي در اين مقطع مي بايد با بهره گيري از تمام توان خود جهت رونق و شكوفايي اقتصاد ملي از جمله رونق تجارت و بازرگاني در بندر خرمشهر بكوشيم.
گفنتي است كه شبكه خبر صدا و سيماي جمهوري اسلامي به منظور انعكاس اقدامات و دستاوردهاي سازمان بنادر و دريانوردي در بنادر استان خوزستان، سلسله گزارش هايي با اين موضوع از بنادرخوزستان تهيه كرد.




شناسه خبری: 29160

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو