نيروهاي فعال و كوشا در توسعه بنادر دخیل هستند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29163
ساعت 17:31 سه شنبه 30 ارديبهشت 1393
عضو هيأت عامل و معاون توسعه و تجهيز بنادر و دريانوردي طي سخناني در همايش معاونين فني و مهندسي سازمان بنادر و دريانوردي ، نقش كارشناسان حوزه هاي فني و مهندسي در ارتقاء و توسعه بنادر را بسيار مهم عنوان كرده و از تشكيل كميته اي به منظور بررسي طرح هاي توسعه اي در بنادر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، كبريايي در اين همايش نيروهاي حوزه فني و مهندسي را از جمله نيروهاي بسيار درگير و كوشا در مسايل ساخت و ساز و توسعه ي بنادر عنوان كرده و افزود: با توجه به رشد سريع جمعيت و افزايش ميزان تقاضاي جامعه ، لازم است كه نيروهاي حوزه هاي فني و مهندسي  طرح هايي با قابليت انعطاف پذيري بسيار ارائه كرده و در تهيه و تدوين اين طرح ها دقت و اهتمام بيشتري نسبت به دوره هاي قبل به كار بگيرند.
وي درتبيين اهداف اين همايش سه روزه كه در بندر امام خميني (ره) بر گزار مي گردد، تبادل نظر ، بحث و گفتگو درخصوص موضوعات مبتلا به در بخش هاي مختلف مهندسي و عمران ازجمله سواحل و بنادر و چالش ها و مشكلات پيشرو را از اهم اهداف برگزاري اين همايش بر شمرد.
كبريايي ساخت و سازهاي انجام شده در بخش هاي عمراني و سرمايه گذاري در مجتمع بندري امام خميني (ره) را نشانه اي از جذب بسيار مطلوب اعتبارات با مبالغ بالا برشمرده و بيان داشت از اين رو شاهد توسعه بسيار خوبي در اين مجتمع بندري هستيم.
وي ضمن تبيين اهميت سرمايه گذاري بخش خصوصي بر لزوم پشت سر گذاشتن دوره انتقالي به منظور كاهش وابستگي به اعتبارات دولتي و افزايش سهم سرمايه گذاري بخش خصوصي در توسعه بنادر تاكيد كرد .
عضو هيات عامل و معاون توسعه و تجهيز سازمان بنادر و دريانوردي با اشاره به رويكرد فوق بر همت و تلاش كارشناسان حوزه هاي فني و مهندسي در ايجاد اين بستر و سوق دادن سرمايه گذاران به سرمايه گذاري براي طرح هاي توسعه اي در بنادر تاكيد كرد.

شناسه خبری: 29163

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو