فعاليت هاي عمراني منطقه ويژه پيام سرعت می گیرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29199
ساعت 09:32 يکشنبه 4 خرداد 1393
مدیرعامل منطقه ويژه اقتصادي پيام در آستانه سالروز آزادي خرمشهر ضمن تبريك فرا رسيدن سوم خرداد گفت: فعاليت عمراني در منطقه ويژه اقتصادي پيام سرعت مي گيرد.


به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محمد علي مختاري از انعقاد قرار داد و گازرساني در فاز يك به فرودگاه و بخش هاي مختلف و همچنين ساخت 4700 متر مربع سوله وكارگاه در منطقه ويژه اقتصادي خبر داد.

مختاری با اعلام این خبر گفت: با شروع اين پروژه ها و تعهد پيمانكاران پيش بيني مي شود كه در آبان ماه  سال جاري  اين پروژه ها تحويل و مورد بهره برداري قرار گيرد.
او افزود: مراحل قانوني قراردادهاي ترميم آسفالت، توسعه پاركينگ و انبارهاي روباز طي شده و به زودي با مشخص شدن پيمانكار قرار داد مربوطه منعقد خواهد شد .

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام در ادامه از پيگيري براي تكميل ساختمان سر درب ورودي كه در سال 90 ساختمان اداري آن به بهره برداري رسيد و نماد وسنبل فرودگاهي ومنطقه ويژه اقتصادي است خبر داد و گفت: طراحي توسط مهندسين مشاور ايمن راه و برآورد هزينه هاي آن در معاونت منطقه ويژه اقتصادي  انجام شده كه  براي انتخاب پيمانكار مراحل قانوني طي خواهد شد.

محمدعلی مختاری به برگزاري مناقصه روشنائي باند فرودگاه اشاره کرد و افزود: اين پروژه به لحاظ حساسيت هاي استاندارد آن با هماهنگي كارشناسان هواپيمائي انجام  خواهد شد.
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام در پايان تصریح کرد:  ترميم و  بازسازي، نوسازي سالن ترانزيت و مسقف شدن نيمي از استخر VIP و فاز بعدي گاز رساني در دستور كار است كه درصورت تامين اعتبار مراحل قانوني براي شروع طي خواهد شد.

شناسه خبری: 29199

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو