فصل جدید دیپلماسی انرژی ایران رقم می خورد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29212
ساعت 14:27 يکشنبه 4 خرداد 1393
افزایش سطح همکاری های بین المللی همزمان با برگزاری همایش بین المللی صنعت پتروشیمی، فصل جدیدی در دیپلماسی انرژی ایران رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از شانا، رئیس یازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران(IPF) امروز (یکشنبه چهارم خرداد) در یک نشست خبری اظهار کرد: امسال با توجه به تحولات جدید و رویکرد دولت تدبیر و امید شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصمیم گرفت همایش IPF را به جای 2 سال یکبار به طور سالانه و با هدف توسعه صنعت پتروشیمی ایران برگزار کند.
محمدحسن پیوندی افزود: امسال 226 شرکت ایرانی و 36 شرکت خارجی فعال در صنعت پتروشیمی در این همایش حضور دارند و 780 نفر مهمان ایرانی و 58 نفر مهمان خارجی در این همایش حضور دارند.
وی با اشاره به حضور مدیران ارشد و کارشناسانی از کشورهای آلمان، فرانسه و اسپانیا، ژاپن، سوئیس، عربستان، امارات سنگاپور، هند و ویتنام در این همایش گفت: این همایش از نظر کیفیت و اجرا برای ما دارای اهمیت ویژه ای است و همزمان با برگزاری آن نمایشگاهی از دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران نیز برگزار می شود.
همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران (IPF) روزهای 17 و 18 خرداد امسال، همزمان با 50 سال تلاش صنعت پتروشیمی ایران و هماهنگ با دیپلماسی انرژی وزارت نفت با حضور بزرگان پتروشیمی ایران و جهان، به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار می شود.
در این همایش برنامه "جهش دوم" توسعه صنعت پتروشیمی ایران و راه های توسعه صنایع تکمیلی و تبدیلی با هدف رسیدن به ظرفیت 100 میلیون تن تولید،با حضور صاحب نظران، متخصصین و مدیران ارشد صنعت پتروشیمی ایران و جهان بررسی خواهد شد.
نوآوریهای صنعت پتروشیمی در بخش دانش فنی، محیط زیست، ایمنی، کاربردهای جدید محصولات پتروشیمی و تجارت بین المللی از محورهای این همایش است.




شناسه خبری: 29212

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو