ترمینال دوم نفتی ایران در جاسک احداث می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29214
ساعت 15:58 يکشنبه 4 خرداد 1393
هرمزگان از بهترین فرصت و ظرفیتها برای سرمایه گذاری برخوردار است و با ایجاد منطقه ویژه در جاسک، ترمینال دوم نفتی ایران در این منطقه ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، جاسم جادری استاندار هرمزگان در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی استان خوزستان با اشاره به ظرفیتهای گسترده استان هرمزگان برای سرمایه گذاری، گفت: استان هرمزگان دارای پنج منطقه ویژه اقتصادی و دو منطقه آزاد است و ایجاد یک منطقه ویژه اقتصادی دیگر در شهرستان جاسک نیز در دولت تصویب شده است.
جادری ادامه داد: هرمزگان از بهترین فرصت و ظرفیتها برای سرمایه گذاری برخوردار است و با ایجاد منطقه ویژه در جاسک، ترمینال دوم نفتی ایران در این منطقه ایجاد می‌شود.
استاندار هرمزگان تصریح کرد: جزایر قشم، کیش، لاوان و سایر جزایر این استان نیز دارای فرصتهای خوبی برای سرمایه گذاری هستند.
وی با اشاره به ظرفیتهای پالایشگاهی استان هرمزگان، عنوان کرد: پالایشگاه بزرگ ستاره خلیج فارس که ظرفیت تولید 35 میلیون لیتر بنزین را دارد در این استان در حال احداث است و پالایشگاههای بزرگ دیگری نیز در این استان فعال هستند.
استاندار هرمزگان منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و شهید رجایی، کشتی سازی و بنادر استان هرمزگان، صنایع فولاد و آلومینیوم را از دیگر فرصتهای مهم برای سرمایه گذاری دانست.




شناسه خبری: 29214

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو