بازدید فرماندار خرم آباد از واحدهای صنعتی منطقه ویژه لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29248
ساعت 07:57 شنبه 10 خرداد 1393
فرماندار خرم آباد از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد بازدید کرد. در حاشیه این بازدید نشست مشترکی با حضور صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرماندار خرم آباد ضمن بازدید از دو واحد صنعتی فعال سنگبری گوهره پاسارگاد و زیتون ارمغان سبز یزدان موانع و مشکلات واحدها را از نزدیک مورد نقد و بررسی قرار داد.
حبيب اله خجسته پور افزود: لازم است نشستی به منظور بررسی و حل موارد و مشکلات مطرح شده توسط واحدهای صنعتی در قالب یک کارگروه تخصصی تشکیل شود. 
در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گزارشی از وضعیت و اقدامات انجام شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان لرستان ارائه داد و گفت: کمبود اعتبارات یکی از مشکلاتی است که سد راه تکمیل زیرساخت های شهرک و ارائه هر چه بیشتر خدمات به واحدهای صنعتی شده است .
 فرزاد محمدی به زیر ساخت های موجود در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و افزود: 18 شهرک و ناحیه صنعتی در استان احداث شده است که از این تعداد 14 شهرک و ناحیه صنعتی دارای کلیه امکانات زیر بنایی بوده و این شرکت آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران است .
گفتنی است؛ در این نشست صاحبان صنایع مستقر در شهرک صنعتی شماره 2 خرم آباد مشکلات بانکی و تسهیلاتی را از جمله مهم ترین این مشکلات برشمردند.



شناسه خبری: 29248

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو