حضورفعال اروند در همايش فرصت هاي سرمايه گذاري خوزستان

به گفته مسئول کميته اطلاع رساني و تبليغات همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري استان خوزستان، 14 بسته سرمايه گذاري از سوي منطقه آزاد اروند در همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري استان خوزستان ارائه مي شود.
آريا حميديان مسئول کميته اطلاع رساني و تبليغات همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري استان خوزستان، با بيان اين مطلب درگفت و گو با خبرنگار بنا (bena)، گفت: با توجه به پتانسيل هاي استان خوزستان در بخش هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي، اين همايش برگزار مي شود.

وي با بيان اين که پتانسيل هاي موجود در استان خوزستان بي نظير است يادآور شد: پس از جنگ تحميلي، سرمايه گذاري در اين منطقه به حداقل رسيد لذا با اين اقدام استانداري در خصوص اجراي همايش بين المللي در استان خوزستان، بسياري از موانع سرمايه گذاري در اين استان بررسي و رفع خواهد شد.

حميديان در ادامه از تشکيل ستادي در راستاي ارائه اطلاعات و مشاوره هاي لازم به سرمايه گذاران خبر داد و يادآور شد:« اين ستاد با هدف ارائه مشاوره هاي لازم در امر سرمايه گذاري تشکيل شده است که سرمايه گذاران داخلي و خارجي مي توانند براي دريافت اطلاعات در خصوص مزيت ها و موقعيت هاي استان خوزستان در امر سرمايه گذاري از اين ستاد بهره مند شوند.

مسئول کميته اطلاع رساني و تبليغات همايش بين المللي فرصت هاي سرمايه گذاري استان خوزستان در ادامه يادآور شد: تاکنون 110 طرح به اين ستاد از سوي ادارات و نهادهاي مختلف در امر معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري ارائه شده که 14 طرح مربوط به منطقه آزاد اروند و 4 طرح متعلق به منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي است.

به گفته وي، اين همايش در 26 فروردين ماه سال 1389 با عنوان فرصت هاي سرمايه گذاري استان خوزستان با حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي برگزار مي شود.
203
امتیاز به خبر :