وزارت نفت راهبرد «ما می‌توانیم» را دنبال می‌كند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29274
ساعت 08:27 يکشنبه 11 خرداد 1393
حضرت امام خمینی (ره) «ما می‌توانیم» را در میان ایرانیان زنده کرد. افزایش تولید و اشتغال و حمایت از ساخت داخل، وضع اقتصاد کشور را بهبود می‌دهد. از این رو، وزارت نفت این راهبرد را دنبال می‌کند.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، به نقل از شانا؛ عباس شعری مقدم، در حاشیه آئین ادای احترام کارکنان صنعت نفت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در گفت: امام خمینی (ره) بزرگمرد تاریخ ایران است که کشور را از سلطه دیکتاتوری نجات داد.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، با اشاره به جایگاه والای حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: مبارزه حضرت امام (ره) سبب شد مردم خود زمام امور و حکومت را بدست گیرند. از این رو، ایشان روحیه «ما می‌توانیم» را در میان ایرانیان زنده کرد. بنابراین، ایران امروز در میان کشورهای جهان حضور عزتمندانه دارد.
شعري مقدم تلاش برای افزایش تولید و اشتغال را پیرو رهنمودهای حضرت امام (ره) دانست و گفت: شتاب در تولید، ایجاد اشتغال و حمایت از ساخت داخل، وضع اقتصاد مردم را بهبود می‌دهد، از این رو وزارت نفت این راهبرد را دنبال می‌کند.
بر اساس این گزارش، در آستانهٔ بزرگداشت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، جمعی از  مسئولان وزارت نفت با حضور در حرم مطهر، به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کردند.




شناسه خبری: 29274

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو