روابط عمومی ها بازوی مدیران هستند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29277
ساعت 10:58 يکشنبه 11 خرداد 1393
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش روابط عمومی، روشنگری وامید به آینده گفت: درمواجهه با گروه های سیاسی رقیب با مردم صادق و شفاف باشیم و اجازه دهیم خودشان قضاوت کنند تا اعتماد مردم به دولت بیشتر شود.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ محمود واعظی گفت: روابط عمومی ها بازوی مدیران هستند و مدیران اگر بخواهند موفق شوند باید اطلاعات و سیاست های خود را به روابط عمومی ها منتقل کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاكيد بر توجه به موضوع پژوهش و کار تحقیقاتی افزود: ارائه خدمات مناسب به مردم، یکی از وظایف این وزارتخانه است و ما باید بومی کردن تولید و تحقیق در حوزه ICT را در دستور کار قرار دهیم.

واعظی با اشاره به اینکه امروزه توجه به افکار عمومی در پیشبرد اهداف سیاسی ضروری است گفت: هیچ کشوری نمی تواند بدون توجه به رکن افکار عمومی ورسانه باقی بماند.

او اطلاع گیری و اطلاع رسانی در روابط عمومی را ضروری بر شمرد و ادامه داد: لازم است در زمین رقبای سیاسی بازی نکنیم تا وحدت و همدلی مردم حفظ شود.

محمود واعظي اظهارکرد: در هر کشوری و برای هردولتی،گروه رقیب وجوددارد و نباید از الفاظی مانند گروه مخالف نام برد؛

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات همچنين افزود: ممکن است گروه سیاسی رقیب بخواهد ما را به سمت اختلاف و حاشیه بکشاند؛ ما باید با تصمیم گیری درست در این زمینه روشنگری کنیم و اجازه دهیم مردم خودشان نسبت به حقایق قضاوت کنند.

واعظی با اشاره به اینکه روابط عمومی ها پلی بین مردم و مسئولین هستند گفت: شناخت مخاطبین در روابط عمومی ها ضروری است و نباید درنگاه به روابط عمومی کوتاه نظری داشته باشیم .

او باتاکید براینکه روابط عمومی علم است و نیازمند نیروهای متخصص، افزود: امروزه با توجه به تغییرات فناوری های ارتباطی، شناخت مخاطب و تاثیرگذاری صحیح برآن مشکل تر شده و نیازمند کار تخصصی است که در این میان همکاران این حوزه بایستی مدام درحال کسب آموزش باشند.

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات درپایان تصریح کرد: تکنولوژی ICT درجهان مدام درحال تحول است و با توجه به تغییرات لحظه به لحظه تکنولوژی های ارتباطی لازم است وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به عنوان پیشران زیرساخت وتوسعه کشورخودرابا این فناوری ها همسوکند.

شناسه خبری: 29277

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو