افتتاح بزرگترین كارخانه داروسازی خاورمیانه در منطقه ویژه اقتصادی لرستان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29337
ساعت 13:28 شنبه 17 خرداد 1393
کارخانه بایر افلاک بزرگترین داروسازی خاورمیانه با حضور "اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهور در منطقه ویژه اقتصادی لرستان به بهره برداري رسيد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ معاون اول رییس جمهور در اين مراسم توسعه صنعتی را یکی از مهم ترین و اصلی ترین محورهای توسعه کشور دانست و گفت: اگر توسعه صنعتی در کشور رخ دهد شاهد توسعه سایر خدمات و رضایتمندی مردم نیز خواهیم بود.
اسحاق جهانگیری در مراسم بهره برداری از خط تولید داروهای دامی شرکت کارخانجات دارویی بایر افلاک با تاکید بر اینکه مهم ترین کار در مقطع فعلی ایجاد آرامش و اطمینان در جامعه است، گفت: باید در میان مردم این اطمینان ایجاد شود که فضا و آینده مثبتی پیش روی اقتصاد کشور خواهد بود و دولتمردان نیز باید برای افزایش امید و آرامش در جامعه تلاش کنند.
جهانگيري در ادامه اظهار داشت: امروز در کشور مسئولیتی جدی بر عهده داریم و باید تلاش کنیم به صورت ریشه ای و اساسی مشکلات را از پیش روی مردم برداریم.
 او گفت: ایران از ظرفیت های فراوانی بخصوص در بخش نیروی انسانی برخوردار است و می تواند با استفاده از این ظرفیت ها پله های توسعه و ترقی را طی کند.
معاون اول رییس جمهور در ادامه استان لرستان را استانی مملو از ظرفیتها و امتیازات ویژه دانست و گفت: این استان با داشتن مردمانی خوب و زحمت کش قابلیت آن را دارد که از وضعیت فعلی خارج شده و مشکلاتی نظیر بیکاری در این استان از میان برداشته شود.
اسحاق جهانگیری در پايان با قدردانی از دست اندرکاران احداث و راه اندازی کارخانه داروسازی بایر افلاک بر لزوم تلاش در جهت صادرات محصولات دارویی تاکید کرد و گفت: صنعت ایران برای اینکه بتواند روی پای خود بایستد باید بازارهای صادراتی را تصاحب کند.




شناسه خبری: 29337

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو