راه‌اندازی نرم افزار مدیریت کالا در بندر شهیدرجایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29516
ساعت 14:38 دوشنبه 2 تير 1393
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به راه‌اندازی نرم افزار مدیریت کالا در بندر شهید رجایی، گفت: با استقرار این نرم افزار ماندگاری کالا در بنادر ایران به حداقل ممکن می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از مهر، علی جهاندیده با اشاره به راه‌اندازی یک نرم افزار در بندر شهید رجایی برای مدیریت کالا از زمان تخلیه تا ترخیص، گفت: این نرم افزار از صفر تا صد کالا را مدیریت می‌کند و ما در حال بررسی تجربیات موفق دنیا هستیم تا این نرم افزار را عملیاتی کنیم.

جهاندیده تصریح کرد: امیدواریم که همزمان با بارگزاری مناقصه شهید رجایی این نرم افزار را هم تهیه کرده باشیم زیرا با استقرار این نرم افزار ماندگاری کالا در بنادر ایران به حداقل ممکن می‌رسد.
معاون امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی درباره گلایه صاحبان کالا از زمان طولانی ترخیص از بندر شهید رجایی، اظهار داشت: در مدت زمان تخلیه کالا سازمان‌های مختلفی اثرگذار هستند. قرنطینه، بهداشت و سازمان هایی از این قبیل در بنادر حضور دارند که هرکدام وظیفه خود را انجام می دهند بنابراین هیچ کدام از اقدامات این سازمان ها و فعالیت‌های آنها به سازمان ربطی ندارد.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص اینکه استاندارد توقف کالا در بنادر چقدر است، بیان کرد: در برخی از بنادر دنیا یک روز است اما همه مقررات در همه کشورها یکسان نیست، ممکن است در یک کشور، مدیر بندر تمام وظایف و اختیارات را داشته باشد و یا اینکه همه مسئولیت ها به یک اتاق برسد و از آنجا عملیاتی شود اما در بنادر ایران اینطور نیست.




شناسه خبری: 29516

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو