پهلودهي و تخليه كشتي حامل بنزين ترانزيتي در بندر امام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29787
ساعت 13:31 دوشنبه 23 تير 1393
عمليات پهلودهي و تخليه كشتي حامل بنزين با رعايت استانداردهاي عملياتي براي نخستين بار در بندر امام خميني(ره) با موفقيت انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سعداله عبداللهي مديركل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خميني(ره) با اعلام اين خبر افزود: محموله  بنزين جزو كالاهايي است كه عمليات تخليه و بارگيري آن مستلزم تأمين زير ساخت ها و تجهيزات مناسب و ايمن بوده و بهره گيري از خطوط لوله و مخازن شناور با تكنولوژي مدرن و روز آمد و نيز بكار گيري ماشين آلات و تجهيزات حفاظتي و ايمني با استانداردهاي بين المللي، لازمه ی  انجام موفقيت آميز و بدون مخاطره عمليات مذكور است.
وي با اشاره به اينكه زيرساخت ها، مخازن و تجهيزات ذكر شده با سرمايه گذاري مستقيم بخش خصوصي در مجتمع بندري امام خميني (ره) احداث شده است، ياد آور شد كه در اوايل هفته جاري عمليات پهلودهي كشتي «مموزین» حامل 11هزارتن محموله بنزين ترانزيتي و حمل زميني آن به مقصد بازارهاي هدف ترانزيتي با موفقيت انجام گرفت.
عبداللهي سرمايه گذاري هاي انجام شده در احداث پایانه های مخازن نفتي در بندر امام خميني (ره) را زمينه ساز توسعه فعاليت هاي تجاري در زمينه ترانزيت سوخت و فرآورده هاي نفتي به بازارهاي هدف ترانزيتي دانست و اظهار اميدواري كرد كه طي هفته ها و ماه هاي آتي، تعداد ديگري از  پایانه های  تخصصي مذكور به بهره برداري مي رسد.
انجام عمليات فوق الذكر، قابليت ها و ظرفيت هاي بندر امام خميني (ره) براي پاسخگويي به تقاضاي مشتريان براي پهلودهي شناورهاي حامل بنزين و كالاهاي مشابه را نشان مي دهد.


شناسه خبری: 29787

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو