توسعه امکانات و تجهیزات درمانی مناطق پیرامونی صنعت نفت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29822
ساعت 10:57 پنج‌شنبه 26 تير 1393
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: سازمان منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران توجه ویژه ای به توسعه امکانات و تجهیزات درمانی مناطق پیرامونی صنعت نفت دارد و از تمامی ظرفیت ها برای ارتقاء وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه بهره مي گيرد.

به گزارش پایگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، مهدی یوسفی صبح روز چهارشنبه(25 تیرماه) در نشست با مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش قرار دادن بیمه ای نیمی از جمعیت کشور گامی مهم در راستای برقراری عدالت و رفاه اجتماعی برداشته است.
یوسفی خواستار  هم افزایی امکانات صنعت نفت و مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر شد و گفت: وزارت نفت توجه ویژه ای به توسعه امکانات و تجهیزات درمانی مناطق پیرامونی صنعت نفت دارد و از تمامی ظرفیت ها در جهت ارتقاء وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه بهره خواهد برد.
او افزود: توسعه امکانات بهداشتی و درمانی و وجود مراکز آموزشی دو نکته مهم در نگهداشت نیروی انسانی در منطقه است که در نهایت باعث توسعه اقتصادی و فرهنگی می شود.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به راه اندازی بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه گفت:  توسعه امکانات بهداشتی و درمانی در منطقه عسلویه به خصوص راه اندازی بیمارستان 32 تخت خوابی شهرستان عسلویه گامی مهم در راستای ارایه خدمات مطلوب به تمامی افراد تحت پوشش و همچنین تحقق شعار عدالت و رفاه برای همه است که امیدواریم این روند مطلوب ادامه یابد.
در ابتدای این  نشست ابراهيم پورحکیمی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر ضمن معرفی فعالیت های مدیریت درمان استان بوشهر و مراحل ساخت و  راه اندازی بیمارستان عسلویه همکاری صنعت نفت را با این مجموعه خواستار شد.

 

 

 

 

 

 

 

شناسه خبری: 29822

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو