برگزاری دومین نشست شورای راهبردی حراست پتروشیمی‌های خلیج فارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/29874
ساعت 15:14 دوشنبه 30 تير 1393
دومین نشست شورای راهبردی روسای حراست مجتمع‌های شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر به میزبانی پتروشیمی بندر امام برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، رئیس حراست پتروشیمی بندر امام ظهر امروز در این نشست با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار کرد: با توجه به جایگاه واحدهای حراستی باید در تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه در صنعت پتروشیمی از پیشگامان باشیم.
تیرداد عالی‌پور گفت: برای ایفای نقش در صنعت باید توان عملیاتی خود را که برگرفته از علم، دانش، تجربیات و مدیریت صحیح حراستی است را بالا برده و زمینه و زیرساخت هر فعالیت اقتصادی سالم را در منطقه ایجاد کنیم.
عالي پور هدف از برگزاری این نشست‌ها را هم‌افزایی و همفکری دانست و افزود: در راستای یافتن راه حل‌های مناسب برای چالش‌های پیش روی حراست‌های مجتمع‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و پیشبرد امور جاری برگزاری چنین نشست‌هایی ضروری است.
این مقام مسئول همچنین با تشکر از تلاش، فعالیت و همکاری تمامی روسا و نیروهای حراست در برگزاری مانور مشترک مدیریت جهادی، گفت: در این مانور که نخستین مانور مشترک حراست‌های مجتمع‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس در منطقه ماهشهر بود، توانستیم با ارزیابی‌های صورت گرفته به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کرده و نقاط قوت و قابل بهبود را شناسایی کنیم و امیدوارم اینگونه همکاری‌ها در آینده موجب هم‌افزایی بیشتر بین واحدهای حراست زیر مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس شود.

گفتني است؛ در ادامه این نشست از نیروهای فعال در نخستین مانور مشترک حراست‌های مجتمع‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس و همچنین از کارکنان واحد صدور کارت، کنترل اموال و ستاد حراست پتروشیمی بندر امام با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

 

 

 

شناسه خبری: 29874

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو