افزایش ضریب ایمنی و سلامت پروازی در فرودگاه سیرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/30462
ساعت 10:18 يکشنبه 25 آبان 1393
معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان از همکاری فرمانداری برای ساماندهی استریپ پروازی فرودگاه این شهرستان خبر داد. اقدامی که به افزایش ضریب ایمنی و سلامت پروازی فرودگاه سیرجان خواهد انجامید.

به‌گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از تین نیوز، منصور مكی‌آبادی در نشست مشترک با محمد نخعی، مدیركل فرودگاه‌های استان کرمان، با قدردانی از تعامل و رویكرد موجود برای ارتقای همه‌جانبه فرودگاه سیرجان با توجه به نقش مهم ارتقای ایمنی پرواز، از آمادگی فرمانداری برای تخصیص خاك مخلوط برای بهسازی عملیات استریپ‌سازی اطراف باند فرودگاه سیرجان خبر داد.
وی بر ادامه فعالیت‌ها تاكید و اظهار کرد: ارتقای فرودگاه سیرجان به عنوان شاهراه تجاری شمال غرب استان، نقش ویژه‌یی در توسعه منطقه ویژه اقتصادی و نمادی از جایگاه شهرستان در استان و كشور دارد.
محمد نخعی، مدیركل فرودگاه‌های استان کرمان نیز در این نشست ارتقای ایمنی و استانداردسازی فرودگاهی را الزامی و نامحدود خواند و خاطرنشان كرد: دستیابی به اهدافی بزرگ و ماندگار برای تحقق سلامتی پرواز و تكریم مردم با رویكرد ارتقای ایمنی و استانداردسازی، از اساسی‌ترین وظایف و رسالت فرودگاهی و این اداره‌كل است.
نخعی با اشاره به فصل نوین تعامل و مشاركت جدی و موثر ارگان‌های حاكمیتی شهری در سیرجان اظهار کرد: فرمانداری ویژه سیرجان در تكمیل فعالیت‌های اثرگذار و رفاهی قبلی در این فرودگاه، عملیات استریپ سازی اطراف باند فرودگاه سیرجان را به زودی كلید می‌زنند.
نخعی در پایان حجم این عملیات را 6400 مترمكعب خاكریزی اعلام و افزود: برای بهسازی استریپ پروازی با مشاركت فرمانداری ویژه سیرجان، حجمی معادل 400 كامیون خاك مخلوط به محل منتقل و عملیات تسطیح اطراف باند با ادوات اعزامی و مكانیزه انجام خواهد شد.
 استریپ‌سازی اطراف باند نقش بسیار مهمی در افزایش ضریب ایمنی و ارتقای بیشتر سلامتی پرواز خواهد داشت كه این عملیات پوشش مناسبی برای عینیت بخشی بیشتر به این امر حیاتی خواهد بود.​




شناسه خبری: 30462

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو