تاید واتر در بندر امیرآباد سرمایه گذاری می کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/30583
ساعت 10:00 سه شنبه 4 آذر 1393
در دیداری که بین مدیران شرکت تایدواتر خاورمیانه و بندر امیرآباد صورت گرفت، درباره همکاری های بیشتر در زمینه سرمایه گذاری در این بندر بزرگ شمال کشور بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاغد و ویژه اقتصادی، در این جلسه که با حضور مهدی اعتصام، مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه ، کامبیز یحیی زاده مدیر تایدواتر ناحیه مازندران و جمعی از هیئت مدیره این شرکت در بندر امیرآباد برگزار شد ، علی خدمتگزار ضمن خیر مقدم به میهمانان ، گزارشی از عملکرد بندر امیرآباد ارائه کرد . وی با اشاره به رشد 6 درصدی تخلیه و بارگیری بندر نسبت به مدت مشابه سال قبل  از رونق استفاده از حمل و نقل ریلی در این منطقه خبر داد و گفت تلاش زیادی داشته ایم که تعرفه های استفاده از حمل و نقل ریلی  به گونه ای تنظیم شود که بیشتر جابجایی کالا از طریق صورت گیرد .
وی همچنین از افتتاح پروژه های نظیر یک پست اسکله ، یک سیلوی غلات در بهمن ماه سالجاری خبر داد . وی گفت با توافق های انجام شده بین بندر و گمرک و افزایش ساعات کار گمرک ، زمان انتظار کشتی ها را کاهش داده ایم و سرعت عمل در تخلیه و بارگیری نیز عامل موثر دیگری در جذب هر چه بیشتر صاحبان کالا در این منطقه است  .
وی ضمن اشاره به فعالیت های گسترده شرکت تایدواتر گفت : ورود شرکت های باتجربه ، دربحث سرمایه گذاری در بنادر می تواند عامل بسیار خوبی برای رونق بنادر باشد .
در ادامه مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه ضمن تقدیر از زحمات سازمان بنادر و دریانوردی در بحث اجرایی و عملیاتی بنادر کشور ، گفت : شرکت تایدواتر یک شرکت صرفا اقتصادی نیست و ما این مجموعه  را یک اپراتور ملی می دانیم.
وی با اشاره به نگاه ویژه ی مدیران این شرکت به بنادرو دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد ، در خصوص توافقات پیشین با مدیران قبلی بندر و تصمیمات اتخاذ شده به مواردی اشاره کرد .
در ادامه مدیر بندر امیرآباد  در مورد فرصت های سرمایه گذاری و چشم انداز آینده بندر امیرآباد ، نکاتی را یادآور شد که از آن جمله می توان به افزایش اراضی پشتیبانی ، ایجاد تنوع در کالا و خدمات ، ایجاد مرکز تامین تجهیزات استراتژیک و استفاده از مصوبات اتاق فکر برای رونق هر چه بیشتر منطقه  اشاره کرد .

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو