برگزاری دوره های آموزشی تخصصی دربندر امیرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/30657
ساعت 14:35 سه شنبه 11 آذر 1393
از ابتدای سال جاری تا کنون 21 هزار 920 نفر - ساعت دوره های آموزشی تخصصی و عمومی در قالب 20 دوره آموزشی در منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد با بیان این مطلب بر ضرورت توانمندسازی منابع انسانی به عنوان یکی از اهداف ویژه سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 20 دوره با سرفصلهایی چون بهبود مدیریت، فن آوري اطلاعات، توانمندی های عمومی، فرهنگی و اجتماعی، سمينارهاي تخصصي، شغلي – اختصاصي و شغلی مشترک اداری در این بندر برگزار شده است.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کسب مهارت هاي لازم در زمينه هاي تخصصي به عنوان يک ضرورت اجتناب ناپذير اجتماعي از اهميت و جايگاه ويژه اي در امر توسعه کلان برخوردار است، خاطر نشان کرد: این آموزش ها مطابق با نیازهای روز و منطبق بر جدیدترین روش ها ارایه شده است و سبب ارتقای مهارت افراد و در نهایت افزایش سطح خدمات در سطح بنادر خواهد شد.
این دوره های آموزشی برای 275 نفر از مدیران ، کارکنان بندر امیر آباد و کارکنان شرکتهای کارگزار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد برنامه ریزی و اجرا شده است .




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو