اولويت منطقه ويژه يزد در سال 89 اتصال به شبکه ريلي است

به گفته مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد، اين منطقه براي سال 1389 اقدامات و اولويت هاي مهمي را مد نظر قرار داده است که در صدر آنها اتصال يه شبکه ريلي کشور است.
مجيد حسن پور دهنوي مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد با بيان اين مطلب در تشريح برنامه ها يمنطقه ويژه اقتصادي يزد در سال 89 در گفتگو با خبرنگار بنا (bena)، گفت: اتصال منطقه ويژه اقتصادي به شبکه ريلي کشور، اتصال شبکه فاضلاب منطقه به تصفيه خانه فاضلاب شهري يزد و استقرار سيستم آسيکودا و پنجره باز گمرکي در منطقه از مهمترين اقداماتي است که منطقه ويژه اقتصادي يزد مد نظر قرار داده است.

وي فنس کشي فاز 2 منطقه ويژه اقتصادي يزد را از ديگر اقدامات و برنامه هاي اين منطقه دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهي ورودي هاي تجاري و مسافري منطقه، پيگيري جذب سرمايه گذار در حوزه مديريت بخش انبارها با برند معتبر نيز در سال 1389 انجام خواهد شد.

مدير منطقه ويژه اقتصادي يزد از آخرين اقدامات اين منطقه را پيگيري جذب سرمايه گذار جهت ترخيص خودرو در منطقه با توجه به اخذ مصوبه مربوطه ذکر کرد و يادآور شد: توسعه و آماده سازي زيربناهاي لازم براي متقاضيان سرمايه گذاري صنعتي، تجاري و خدماتي از آخرين اقدامات اين منطقه است که مورد بررسي قرار گرفته است.
امتیاز به خبر :