استفاده از ظرفیت و ایده های نسل جوان توسعه اقتصادی کشور را شتاب می بخشد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/30704
ساعت 09:34 يکشنبه 16 آذر 1393
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گردهمایی دستیاران جوان مناطق آزاد و ویژه کشور گفت:استفاده از ظرفیت و توجه به ایده های نسل جوان توسعه اقتصادی کشور را شتاب می بخشد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، گردهمایی دستیاران جوان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با حضور مهندس ترکان مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و  مدیران عامل مناطق عصر شنبه (15 آذرماه) در تهران برگزار شد.
مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که از او در این مراسم به عنوان جوان ترین مدیر عامل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور یاد شد با اشاره به نقش کلیدی جوانان در پیشبرد اهداف کلان کشور گفت: با نگاهی گذرا به هرم سنی جمعیت کشور می توان به ظرفیت عظیم جمعیت جوان کشور پی برد که می توان با هدایت نسل جوان به فعالیت های خلاقانه و پرورش روحیه کار و تلاش در آنان گامی بزرگ در مسیر پیشرفت و تعالی کشور برداریم.

یوسفی با بیان اینکه واگذاری فرماندهی سپاه اسلام  از سوی نبی اکرم(ص) به جوانی حدودا بیست ساله به نام اسامه درس بزرگی برای پیروان دین مبین اسلام است افزود:کسب مقام و منزلت اجتماعی جز با لیاقت و کاردانی به دست نمی آید از این رو باید به نسل جوان کشور اعتماد کنیم و قطعا در این راه ضرر نخواهیم کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس افزود: ورق زدن صفحات تاریخ انقلاب اسلامی از آغاز تاکنون نقش برجسته جوانان در دو عرصه دفاع مقدس و در ادامه نیز محرومیت زدایی توسط جهاد سازندگی امری انکار ناپذیر است و این امر نشان می دهد که نباید از واگذاری مسئولیت ها به نسل جوان کشور هراسی داشته باشیم بلکه مسئولان باید حامی ایفای نقش کلیدی تسط جوانان باشند.
وی با بیان اینکه جوانان را به عرصه مدیریت دعوت کرد افزود: سهیم ساختن آنان در تصمیم گیری های ملی و بهره گیری از پتانسیل این قشر عظیم موتور پیشرفت جامعه را با تحرک و نشاط بیشتری به حرکت در می آورد.
هم چنین در این گردهمایی از سایت دستیاران جوان مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نشانیdastyarjavan.ir توسط مهندس ترکان مشاور رییس جمهور رونمایی شد.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو