آمادگی بندر امیر آباد برای صادرات کالاهای یخچالی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31093
ساعت 15:05 دوشنبه 22 دی 1393
با استقرار کانتینرهای یخچالدار در بندر امیر آباد از این پس انواع کالای یخچالی از این بندر به کشورهای حاشیه دریای خزر صادرمی شود.

به گزارش فرينا، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه بندر امیر آباد با اعلام این خبر گفت: با مشارکت بخش خصوصی ۱۰ کانتینر یخچالی ۴۰ فوت با قابلیت نگهداری انواع میوه ، گوشت و سایر مواد غذایی در بندر امیر آباد استقرار یافت.
علی خدمتگزار در ادامه با اشاره به اینکه استان مازندران قطب تولید محصولات کشاورزی و دامی در کشور است؛ از اتخاذ تمهیدات و بستر سازی لازم جهت صادرات محصولات کشاورزی استان به سایر کشورهای حاشیه دریای خزر به عنوان یکی از اولویتهای مسئولین بندر یاد کرد.
خدمتگزار با اشاره به تولید بالای انواع گوشت سفید و قرمز در کشور افزود: استقرار کانتینرهای یخچالدار در بندر امیر آباد امکان صادرات این نوع کالا از بندر براحتی امکانپذیر بوده و موجبات رونق اقتصادی را در منطقه و کشور را فراهم آورده است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد زیرساخت ها و خدمات رسانی به صاحبان کالا و تجار یکی از رسالت های اصلی سازمان بنادر است؛ از آمادگی کامل بندر امیر آباد برای پذیرش و صادرات این نوع کالا ها به کشورهای حاشیه ای دریای خزر خبر داد.

 

 

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو