بازدید وزیر ارتباطات از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31296
ساعت 12:04 يکشنبه 12 بهمن 1393
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری یک روزه برای بهره برداری از چند طرح مخابراتی به استان بوشهر رفت و از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بازدید کرد.

به گزارش فرینا، محمود واعظی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با حضور در استان بوشهر ضمن بازدید از طرحها و پروژه های مختلف ICT این استان چند طرح و پروژه ارتباطی و مخابراتی این استان را افتتاح کرد.
گشایش طرح توسعه انتقال در بیش از ١٢٠ نقطه، توسعه شبکه فیبر نوری به طول ٢٣٢ کیلومتر، توسعه سیستمهای انتقال در بخش مخابرات و گشایش مسیرهای پشتیبانی شبکه دیتای استان، از جمله این پروژه ها بود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در دیداری با مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و اعضای شورای اسلامی شهرستان عسلویه، تصریح کرد: شعار دولت اعتدال احترام عمیق به همه اقوام و مذاهب است و تلاش دولت تدبیر و امید نیز طی بیش از یک سال و نیم اخیر، فراهم ساختن زمینه های تحقق این مهم بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه کشور، گفت: با برنامه هایی که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دست انجام است، به امید خدا در آینده ای نزدیک امکانات و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری عسلویه در زمینه ICT ارتقا می یابد.
اعضای شورای شهر عسلویه نیز در این دیدار ضمن اشاره به جایگاه عسلویه و پارس جنوبی در اقتصاد کشور، اقدامهای توسعه‌ای سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به نمایندگی از دولت و وزارت نفت در این منطقه از کشور را بهترین نمونه از رویکرد مثبت و  سازنده دولت تدبیر و امید در پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دانستند و خواستار فراهم ساختن زمینه ها تداوم این موضوع شدند.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو