تخلیه و بارگیری بیش از 3 میلیون تن کالا در بنادر امیر آباد و نکا

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31299
ساعت 12:54 يکشنبه 12 بهمن 1393
با پهلوگیری 671 فروند کشتی تجاری طی 10 ماهه سال جاری در بنادر و دریانوردی امیر آباد بیش از 3 میلیون تن کالا تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش فرینا، علی خدمتگزار مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد، با ورود و خروج و پهلوگیری 671 فروند کشتی تجاری از بنادر حاشیه شمالی دریای خزر بیش از 3 میلیون تن انواع کالای نفتی و غیر نفتی طی 10 ماهه سال جاری در بندر امیر آباد و نکا تخلیه و بارگیری شد.

خدمتگزار با اشاره به اینکه در در این مدت میزان 2 میلیون و 951 هزار و 752 تن کالا در بندر امیر آباد تخلیه و بارگیری شد خاطر نشان کرد: از این میزان، یک  میلیون و 580  هزار و 552 تن مربوط به بارگیری و یک میلیون و 371 هزار و 200 تن آن مربوط به تخلیه انواع کالا است.
مدیر بنادر و دریانوردی منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد در ادامه به رشد 12 درصدی تخلیه انواع مشتقات نفتی در بندر نکا به عنوان تنها پایانه نفتی شمال کشور اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تا کنون میزان 116 هزار و 629 تن انواع مشتقات نفتی با 12 درصد رشد در این بندر تخلیه شد.
وی در ادامه در بیان عمده کالاهای تخلیه و بارگیری شده در بندر امیر آباد به انواع غلات، فلزات، کالای ساختمانی، کالای معدنی، کالای کانتینری و مواد نفتی اشاره کرد.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو