سرمایه گذاران پتروشيمي از حمايت وزارت نفت بهره مند مي شوند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31360
ساعت 13:54 شنبه 18 بهمن 1393
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: سرمایه گذاران داخلی و خارجی طرح های صنعت پتروشیمی ایران مورد حمایت وزارت نفت قرار خواهند گرفت.

به گزارش فرينا، به نقل از شانا؛ محمد حسن پیوندی افزود: سرمایه گذاران در طرح های توسعه ای پتروشیمی از مشوق ها و حمایت های وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بهره مند می شود.
پيوندي افزود: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی که قصد سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعت پتروشیمی ایران را داشته باشند، حمایت می کند و آماده هرگونه همکاری و مساعدت با هدف توسعه و تکمیل زنجیره ارزش در این صنعت است.
معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان این که صنعت پتروشیمی برای تحقق اهدافش نیازمند حمایت بانک مرکزی و بانک های داخلی است، گفت: این صنعت برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود به همکاری و مساعدت سیستم بانکی کشور نیاز دارد زیرا بانک های ایرانی می توانند همکاری بیشتری در تامین مالی طرح های پتروشیمی داشته باشند.
او با بیان این که همزمان با توسعه بخش بالادستی صنعت پتروشیمی، در بخش میان دستی و نیز صنایع تکمیلی طرح های زیادی در کشور وجود دارند، گفت: با تامین مالی و مشارکت فعال بخش خصوصی می توان زمینه را برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد ارزش افزوده بالا مهیا کرد.

پیوندی ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران با تکیه بر نیروی انسانی کار آمد و متخصص و سابقه ای ٥٠ ساله اکنون در مسیر رشد و توسعه و به عبارتی در آستانه جهشی دوباره قرار گرفته است و برای رسیدن به هدف های برنامه ریزی شده در این صنعت می توان با  یکدلی و تعامل به اهداف پیش بینی شده دست یافت.

 

 

شناسه خبری: 31360

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو