اشتغال زایی در استان البرز با توسعه منطقه ويژه پیام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31625
ساعت 14:09 سه شنبه 12 اسفند 1393
مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام، توسعه منطقه ویژه پیام را باعث اشتغال زایی و رونق اقتصادی در استان البرز دانست و گفت: در صورتی که برنامه‌ها و سیاست گذاری‌های صورت گرفته در منطقه ويژه اقتصادی پیام به نتیجه برسد بسیاری از مشکلات اقتصادی استان البرز حل می‌شود.

به گزارش فرينا، محمد علی مختاری گفت: وزارت ارتباطات در دولت یازدهم به دنبال تلاش برای حل مشکلات اقتصادی و معضلات اشتتغال در کشور در طول یکسال گذشته تلاش کرد با ارایه راهکارها و کمک‌های مالی گام‌های اساسی را برای رونق منطقه ویژه پیام بردارد.

 مختاري از اتمام فاز او ل احداث شهرک ICT در منطقه پیام خبرداد و افزود: اشتغال زایی برای نیروهای متخصص و جوان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر دغدغه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت تدبیر و امید بوده است که بدون شک با راه‌اندازی این شهرک می‌توان برای تعداد قابل توجهی از متخصصان این حوزه در این منطقه ایجاد اشتغال کرد.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی پیام استفاده از مشاوران داخلی و خارجی مجرب را برای راه اندازی شهرک ICT لازم دانست و گفت: بهره گیری هر چه بیشتر از ظرفیت‌های فرودگاهی، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی و احداث شهر ICT مهم ترین محورهای فعالیت فرودگاه بوده که امیدواریم با به انجام رسیدن این مسوولیت‌ها نقش خود را در رونق اقتصادی منطقه البرز به خوبی ایفا کنیم.

 

 

شناسه خبری: 31625

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو