آمادگی بندر امام خمینی(ره) برای پذیرایی از گردشگران نوروزی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/31692
ساعت 12:00 چهارشنبه 20 اسفند 1393
منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ضمن انجام تمهیدات و اتخاذ تدابیر لازم، آماده استقبال از هموطنان در قالب کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی به منظور بازدید از جاذبه های بندری و دریایی این مجتمع بزرگ بندری طی ایام تعطیلات سال نو است.

به گزارش فرینا، سرپرست روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مسوول کمیته اسقبال از میهمانان نوروزی با اعلام آمادگی کامل این اداره کل جهت استقبال از میهمانان نوروزی اظهار کرد: با توجه به برخورداری استان خوزستان از جاذبه های گردشگری و همجواری با یادمان های دوران دفاع مقدس، هر ساله طی این موسم از سال شاهد بازدید گسترده ی میهمانان نوروزی از مجتمع  بندری امام خمینی (ره) هستیم و در همین راستا امکانات متعددی از جمله خدمات رفاهی، بهداشتی و بسته های فرهنگی طی ایام تعطیلات سال نو برای  بازدید هموطنان ارجمند جهت بازدید از مجتمع بندری امام خمینی(ره) فراهم می شود .

خدامی افزود: میهمانان نوروزی طی این بازدید ها از نزدیک شاهد فعالیت های  جاری در صنعت حمل و نقل دریایی و ظرفیت های بندری و دریایی کشور خواهند بودند و با مزیت ها و ویژگی های این مجتمع بزرگ بندری آشنا می شوند.
سرپرست روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با اشاره به آمادگی یگان های امدادی برای کمک رسانی به هموطنان در گردشگاه های دریایی خاطر نشان نمود : یگان های امداد و نجات دریایی در راستای برقراری ایمنی برای مسافران، ضمن استقرار در محدوده ی آب های ساحلی، به انجام مانور استانی  جستجو و نجات با همکاری ارگان هاي ذیربط پرداخته اند.
وی برپایی غرفه های صنایع دستی استان خوزستان، فروشگاهی و ارائه فوریت های پزشکی و خدمات تعمیرات خودرویی را بخشی از این  امکانات و خدمات در این موسم از سال عنوان کرد.
گفتنی است طی تعطیلات نوروزی سال 93 بالغ بر 150 هزار نفر از هموطنان در قالب میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور از این مجتمع بزرگ بندری که در منتهی الیه شمال غربی خلیج فارس و در  مسیر مناطق عملیاتی دفاع مقدس قرار دارد، بازدید به عمل آوردند.




آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو