فعالیت هزار و 511 قایق تفریحی در محدوده بندر امیرآباد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32089
ساعت 13:39 سه شنبه 18 فروردين 1394
يک هزار و 511 فروند قایق تفریحی در محدود تحت پوشش بندر امیرآباد به گردشگران نوروزی خدمات ارائه دادند.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد  اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می شد نوروز امسال گردشگران زیادی از بندر امیرآباد بازدید کردند.
علی خدمتگزار افزود: طرح استقبال از گردشگران نوروزی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد و سواحل تحت پوشش آن از بیست و پنجم اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.
وی تاکید کرد: بر اساس آمار اخذ شده، 11 هزار و 300 نفر گردشگر در ایام نوروز از منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد بازدید به عمل آوردند.
خدمتگزار تصریح کرد: این آمار حاکی از آن است که تعداد 9 هزار و 10 نفر از این تعداد از جاذبه های گردشگر دریایی این منطقه بازدید کردند.
وی یادآور شد: این در حالی است که سال گذشته سه هزار و 835 نفر از جاذبه های گردشگری دریایی تحت پوشش منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد دیدن کرده بودند.
مدیر منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد در ادامه سخنان خود اظهار داشت: همچنین 2 هزار و 300 نفر مسافر نوروزی نیز از محوطه های بندری امیر آباد دیدن کردند.
به گفته وی، آمار های اخذ شده از میزان ورود گردشگران به منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در نوروز امسال حاکی از رشد قابل توجه گردشگری این منطقه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
مدیر منطقه ویِژه اقتصادی امیرآباد تصریح کرد: در مجموع هزار و 511 فروند قایق تفریحی در محدود تحت پوشش بندر امیرآباد به گردشگران نوروزی خدمات ارائه دادند.
به گفته خدمتگزار منطقه تحت پوشش بندر امیرآباد از فرح آباد ساری در غرب آغاز و به لیوان شرقی در شرقی ترین منطقه استان مازندران محدود می شود.
وی تاکید کرد: به منظور جلوگیری از هر گونه سانحه دریایی در طول نوروز نظارت پرسنل منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد بر فعالیت شناورهای تفریحی فعال در این منطقه انجام شد.
این مقام مسئول در استان مازندران خاطرنشان ساخت: تمام قایق های تفریحی فعال در این مناطق تحت پوشش بندر امیرآباد فعالیت کردند.
وی اظهار داشت: پوشیدن جلیقه نجات یکی از مهمترین موارد ایمنی بود که با نظارت اداره بنادر و دریانوردی بندر امیرآباد تمام قایقها این امر را رعایت کردند.
این مقام مسئول در منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد پخش بروشورهای تبلیغاتی که به معرفی جاذبه های گردشگری استان اختصاص داشت را از دیگر اقدامات این بندر درایام نوروز عنوان کرد.




شناسه خبری: 32089

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو