تصويب کليات تقويم فعاليتهاي فرهنگي پتروشيمي هاي ماهشهر

اولين جلسه مجمع هم انديشي روساي روابط عمومي شرکتهاي پتروشيمي منطقه ماهشهر با محوريت بررسي تقويم فعاليتهاي فرهنگي پتروشيمي در سال 1389 برگزار شد.
به گزارش بنا(bena) به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي، دبير شوراي راهبردي شرکت هاي پتروشيمي منطقه ماهشهر، با اشاره به خط مشي مشخص شده از طرف مقام معظم رهبري در سال جديد گفت: ما در صنعت پتروشيمي و درمنطقه ويژه پتروشيمي نيازمند تدبير، همدلي و آينده نگري هستيم تا بتوانيم همت و کار مظاعف را در کار خود تجلي دهيم.

مسعود سعيدي طاهري افزود: صرف نظر از هر اختلاف ديدگاهي که در مسائل خود داشته باشيم لازم است که در مسائل کلان کشور همسويي و قدرت ايده پردازي خود را افزايش دهيم و براي رسيدن به اهداف عاليه نظام و صنعت، برنامه هاي منسجمي را ترسيم کنيم.

وي ادامه داد: انجام فعاليت هاي فرهنگي در منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي ضروري است و همه ما بايستي تجربه هاي گذشته را چراغ راه خود قرار داده و از فرصت سوزي ها در اين زمينه پرهيز کنيم.

سعيدي طاهري ضمن معرفي روابط عمومي ها به عنوان پيشاني امور فرهنگي گفت: وظيفه بزرگ روابط عمومي ها تصميم سازي و تزريق خميرمايه آماده شدن فعاليت هاي فرهنگي و ارائه آنها به مديران جهت تصميم گيري است.

وي از تهيه يک برنامه جامع فرهنگي سالانه براي منطقه ويژه و ارجاع آن به شوراي راهبردي خبرداد و گفت: رويکرد ايجاد نشاط بين خانواده ها، مشاوره ها و افزيش اطلاعات عمومي و اجتماعي در قالب نمايشگاه ها و جشنواره ها از پايه هاي اصلي و اساسي برنامه هاي فرهنگي سال 1389 پتروشيمي خواهد بود.

وي گفت: در شش ماهه دوم سال گذشته تجربه موفقي از انجام مشاوره هاي خانواده داشته ايم. استفاده از اساتيد مجرب و مبرز و مورد تاييد در سطح کشور که با استقبال و تاييد خانواده ها همراه شد و اين برنامه امسال نيز ادامه خواهد داشت.

پس از ارائه اين تقويم توسط مهندس طاهري، مسئولان روابط عمومي به ارائه نقطه نظرات و ديدگاه هاي خود در خصوص برنامه هاي ارائه شده در تقويم فعاليت هاي فرهنگي پرداختند. در نهايت کليات تقويم پيشنهادي فعاليت هاي فرهنگي سال 1389 به تصويب حضار رسيد.

لازم به ذکر است که اين تقويم پس از اين مرحله جهت تصويب نهايي به شوراي راهبردي ارجاع خواهد شد.
امتیاز به خبر :