افزايش شاخص طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی در بندر امام (ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32384
ساعت 10:03 يکشنبه 13 ارديبهشت 1394
مجموعه شاخص های طرح های تحقیقاتی و مطالعاتی که با مشارکت کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان صورت پذیرفته شده، از رشد 46 درصدی نسبت به مدت سال گذشته برخوردار بوده است.

به گزارش فرينا، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به نقش پر اهمیت مطالعات و تحقیقات در توسعه و بهبود روند کاری و تدوین اهداف سازمان ها، گفت: طی سال 93، تعداد 84 عنوان مقاله توسط کارشناسان این اداره کل به رشته تحریر در آمده که از این تعداد 39 عنوان در نشریات و مجلات علمی و تخصصی به چاپ رسیده است.
علیرضا خجسته با اشاره به نیازهای مطالعاتی و تحقیقاتی جهت پیشبرد مطلوب و بهینه امور جاری افزود: تعداد 34 عنوان طرح مطالعاتی به منظور تأمین نیازهای علمی و پژوهشی روند جاری طی سال 93 نیازسنجی شده که از این تعداد 12 عنوان به مرحله اجرایی رسیده است.
خجسته در خصوص ماهیت طرح های مطالعاتی و تحقیقاتی ارائه شده که با مشارکت فعال کارشناسان علاقمند به تحقیق و مطالعه این اداره کل  انجام شده، افزود: تعداد20 فقره از طرح های یاد شده با جنبه اجرایی تهیه و تدوین شده است و 13 فقره از این عناوین با رویکرد تصمیم سازی  به رشته تحریر در آمده است.
او در پايان با اشاره به یک رشته اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای تدوین، تسهیل و ترغیب فعالیت های پژوهشی در بین کارکنان، طراحي ساختار و چارچوب ارائه طرح هاي مطالعاتي و مقالات، حمایت و پشتیبانی مدیران از مدیریت علمی، تعامل مثبت آنها با کارکنان، افزايش دانش روش تحقيق كاركنان از طريق برگزاري دوره هاي آموزشي و كارگاه های روش تحقيق و نیز تكنيك هاي صحيح مقاله نويسي و ... را بخشی از این مجموعه اقدامات مؤثر در ارتقاءسطح مشارکت کارکنان در فعالیت های تحقیقاتی و مطالعاتی برشمرد.



شناسه خبری: 32384

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو