بازدید گروه سرمایه گذاری چینی از منطقه ویژه پیام

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32421
ساعت 07:22 سه شنبه 15 ارديبهشت 1394
همزمان با اجرا و تکمیل فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پیام به مساحت ۵۶ هکتار و آغاز طرح مطالعاتی شهر ICT هیات چینی برای بررسی سرمایه‌گذاری از منطقه ویژه اقتصادی بازدید کرد.

به گزارش فرینا، محمد علی مختاری پس از بازدید هیات چینی به منظور برآورد هزینه‌ها و نحوه سرمایه‌گذاری در صنایع IT، پزشکی و انرژی‌های نو در نشست مشترک با این هیات، ضمن تشریح قوانین منطقه ویژه گفت: یکی از وظایف منطقه ویژه جذب سرمایه خارجی و تولید صنایع دانش بنیان است که با توجه به سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی پیام که زیر نظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، پذیرش و توسعه صنایع در بخش IT و HI_TECH در برنامه حمایتی و تشویقی قرار دارد.
وی یکی از امتیازات خاص این منطقه را نسبت به دیگر مناطق نزدیکی به پایتخت و فرودگاه بین‌المللی کارگو برشمرد و گفت: این فرصتی است که سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند علاوه بر امکانات پایتخت از فرودگاه براحتی برای حمل مواد اولیه و صادرات محصول تولیدی استفاده کنند که در کاهش زمان و هزینه‌ها موثر است.
رییس هیات مدیره شرک خدمات هوایی پیام در پایان یادآور شد بسته‌های حمایتی و تشویقی برای سرمایه‌گذاران در صنایع IT و HI_TECH در نظر گرفته شده است که در همین راستا منطقه ویژه اقتصادی از سرمایه‌گذاری خارجی استقبال می‌کند.



شناسه خبری: 32421

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو