افزایش مشارکت کارکنان اداره بنادر خوزستان در نظام پیشنهاد ها

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32506
ساعت 17:21 دوشنبه 21 ارديبهشت 1394
کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با افزایش 50 درصدی مشارکت خود در نظام پیشنهادها طی سال 93، موفق به اجرای بیش از 50 پیشنهاد جهت بهبود فرآیندهای کاری شدند.

به گزارش فرينا، معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادها  طی سال گذشته، گفت: کارکنان این اداره کل با ارسال 1196 مورد پیشنهاد به نظام پیشنهاد ها، رقم قابل توجهی نسبت به سال های اخیر در این زمینه برجای گذاشتند.
علیرضا خجسته در تشریح جزییات مشارکت کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در سامانه مذکور افزود: طی سال 93، بیش از 590 نفر از کارکنان، موفق به ثبت پیشنهادهای خود در این سامانه شدند که با هدف بهره گیری از دیدگاه های کارکنان برای بهبود و توسعه امور کاری راه اندازی شده است.
او گفت: از مجموع 1196مورد پیشنهاد وارده به این سامانه، بیش از 730 پیشنهاد مورد قبول واقع شده که  519 مورد از آنها اجرایی گردیده است.
خجسته، ارتقاء مهارت و شیوه های انجام فرآیندهای کاری کارکنان مشاغل کلیدی در جامعه بندری و دریایی را از جمله نتایج بهره گیری از سامانه مذکور برشمرده و گفت: دست اندر کاران این سامانه، به منظور تدوین مدل و ضوابط پایش و ارزیابی پیشنهادها و همچنین  بررسی میزان اثر بخشی اجرای آنها در فرآیند کسب و کار، موفق به تدوین نسخه آزمایشی این مدل پس از بررسی و مطالعه بیش از 25 مورد پیشنهادی  اجرا شده، گردیدند.




شناسه خبری: 32506

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو