فولاد هرمزگان در جایگاه نخست اشتغالزایی منطقه ویژه خلیج فارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32554
ساعت 06:07 دوشنبه 28 ارديبهشت 1394
سرپرست مدیریت واحد کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه اقتصادی، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس شرکت فولاد هرمزگان گفت که این شرکت سال گذشته توانست از میان 170 شرکت مستقر در این منطقه، رتبه نخست اشتغالزایی را از آن خود کند.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، عبدالرضا افسرده روز یکشنبه به خبرنگاران گفت : این شرکت پارسال موفق به ایجاد 339 فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شد و رتبه اول اشتغالزایی در این منطقه را کسب کرد.
وی با بیان اینکه شرکت فولاد هرمزگان برای چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه نخست اشتغالزایی شده، خاطرنشان کرد: پارسال با همکاری و تعامل شرکتهای مستقر در منطقه ویژه تعداد یک هزار و 205 فرصت شغلی ایجاد شد.
افسرده تصریح کرد: از مجموع فرصت های ایجاد شده، شرکت فولاد هرمزگان جنوب با 339 نفر رتبه اول، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با 291 نفررتبه دوم و شرکت گندله سازی مادکوش با 287 نفر رتبه سوم اشتغالزایی در منطقه ویژه را به خود اختصاص داد.
در حال حاضر تعداد 170 شرکت و پیمانکار در منطقه ویژه اقتصادی ، صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس فعال هستند که زمینه اشتغال 13 هزار نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده اند.
شرکت فولادهرمزگان به عنوان پیشرفته ترین کارخانه تولید فولاد درکشور با ظرفیت تولید سالیانه یک میلیون و 500 تن تختال دیماه سال90 هجری خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در 13کیلومتری غرب شهر بندرعباس به بهره برداری رسید.


شناسه خبری: 32554

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو