ضرورت اجرای پروژه های مطالعاتی بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/32725
ساعت 09:50 جمعه 8 خرداد 1394
معاون توسعه و تجهیز بنادر سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به ضرورت تكمیل و به روز رسانی مطالعات پروژه های زیربنایی بندر نوشهر، از آمادگی سازمان برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها خبر داد .

به گزارش فرینا، مصطفی خانزادی در رأس هیاتی متشكل از مدیران و كارشناسان ستادی سازمان، ضمن شرکت در جلسه سیستم پشتیبانی تصمیم گیری( DSS ) بر لزوم لحاظ نمودن منافع دراز مدت سازمان در طرح های توسعه ای بنادر تاكید كرد.

وی احداث راه دسترسی بندر نوشهر به كمربندی را موجب رونق همه جانبه بندر و كاهش مشكلات ترافیكی درون شهری عنوان و خاطر نشان كرد: با توجه به نقش این پروژه در کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر، اعتبار مورد نیاز برای آزاد سازی مسیر احداث راه دسترسی را تقبل می کنیم.
وی بازسازی و نوسازی دو پست اسكله غربی بندر نوشهر را بسیار ضروری خواند و خواستار تسریع در اجرای این پروژه پس از انجام مطالعات بر اساس مهندسی ارزش شد.
عضو هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت جانمایی مناسب پروژه های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر بر لزوم انجام مطالعات جامع در واگذاری زمین به سرمایه گذاران بخش خصوصی برای جلوگیری از ایجاد انحصار در بهره برداری از امكانات زیر ساختی و زیر بنایی متعلق به بنادر تاكید كرد.
وی همچنین خواستار لزوم رعایت عدالت در واگذاری زمین به سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور ایجاد انگیزه در بین آنان و دقت در تنظیم قراردادها برای جلوگیری از ضرر و زیان سازمان بنادر شد.



شناسه خبری: 32725

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو